Chena!

"Idag har jag varit och kollat på pappa då han har spelat Street Hockey SM i kampen. Det var riktigt skoj. Sen blev det lunch i Forum och sen kom vi hem. Det börjar bli lite kallare ute, så nu måste jag börja ha mer på mig, speciellt på morgonen. Sen efter jag sussat en stund igen på eftermiddagen gick vi till matbutiken. Mamma och pappa skall ikväll då jag sover äta lite "godare" (ja, jag förstår mig nog inte alltid på dem. Vad är det för fel på potatis och kött? Sådant äter jag ju hela tiden..). Nåväl, det blev toast skagen, lax och nypotatis. Först tänkte de köpa inrefilé, men då de såg att priset var 53 e /kg ångrade de sig. Tur det, annars hade jag nog börjat skrika i protest. Min mat kostar ju bara 1-2 euro!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0