Världens bästa Bamse

Min gamla vän Nette från högstadiet var på besök förra veckan. Hon har två döttrar varav den yngre är 4 månader gammal - en ypperlig kommande lekkamrat till Isabella. Dessutom heter hon Isabell, kan ni tänka er? Helt utan att vi visste om namnen innan vi bestämde vår dotters namn..
Hon hade med sig fin gåva till Isabella - en underbar Bamseklänning med passande sockor. Det finns härliga barnkläder! Synd bara att barnen växer så fort..de hinner bara använda plaggen några gånger innan de är för små. 
Det var supertrevligt att träffas och prata, speciellt då man har samma ålders barn. Finns det någon som läser min blogg här i Esbotrakten och har barn (förstås inte nödvändighet) och tycker jag kunde vara roligt sällskap så tag kontakt här via bloggen så kan vi ta en kopp kaffe. Roligt att träffa nya bekantskaper och prata om t.ex. barnen.
Var inte blyg, jag bits inte ;) Och ni andra vänner och bekanta som läser, kom nu på besök någon dag! Jag är så dålig att ringa och snarvla då man sysslar med blöjbyten etc om dagarna, men det är kiva att bjuda på kaffe! Välkomna! (men ring gärna innan ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0