Morgonstund har guld i mun

Klockan är 9 och jag och Isabella är på morgonmål i Iso Omena. Nåväl; fine; hon sover..kanske inte det optimala kaffesällskapet.Det var så fint väder att jag tog tjejen under armen till vagnen och traska till Mattby sportplan för att se daddy Larry hålla fotboll för gymnasiet (tänkte ju inte känna igen honom då han sprang med gy-killarna..vet inte om jag ska tolka det bra eller dåligt..) och sen var det redan så nära till äpplet. Härefter skall jag ta mig en titt in i kierrätyskeskus och se om man kunde fynda något. Underbara morgon!

p.s Lotta! fann dina solbrills, lånade dem imorse då jag inte hittade mina egna..Nu är det våååååår!!!! "Ronja rövardotters vårskrik"

var inte oroliga, hon ligger nog skyddad från solen. Det att hon är rätt "brun" är hon född med..(pappas gener)

Kommentarer
Postat av: Lottis!

Oj bra att du hitta brillsen, de ingen panik med dom använd dom bara: ) De så ljuuvligt väder, bra att ni njuuter. Måst ses nån dag igen. kramis

2011-04-26 @ 19:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0