Fröken nyfiken

Idag var jag till Iso Omena och drösade omkring. Isabella brukar vanligtvis sova som en stock men idag vaknade hon då vi kom in till äpplet. Hon låg nöjd och belåten då jag gick omkring, men då jag satte mig ner för att äta sade det stop. Jag funderade en stund över om hon kunde vara hungrig igen (hon hade ätit knappa timmen innan ordentlig portion) men då jag försökte ge lite mat sade hon nej. Då kom jag på att hon senaste dagarna börjat följa med allt som händer omkring henne alltmer och vill vara engagerad. Jag tog henne upp på axeln och vips var hon knäpptyst. Det enda hon gjorde var att lyfta huvudet som en liten apa på min axel och tittade omkring på alla människor. Det var så himla sött. Där satte vi sen och "drack" caffe latte tillsammans - quality mamma dotter tid.
Isabella brukar ha många quality pappa-dotter stunder också. Hon har nog sin far runt sitt lillfinger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0