Födelsedagskalas!

Igår firade vi min guddotter och brorsdotter lilla M, som fyllde hela 2 år. Idag fyller i sin tur Lari, dock inte jämna år men 040414 slår vi sedan till med stort party! Här kommer lite bilder från igår
Vi passade på att ta ett foto av de tre kvinnornas generation..mamma, jag och Isabella. Min tös lär enligt mor och far fått rynkan mellan ögonen av mig. "Bekymmersrynkan" - som vi kallar den.
Det var fint ordnat av min svägerska - som också hade fixat en egen glassbar för barnen. Det var garanterat sockerrus att vänta. Popcornen var också pop! Enlikt räkningarna var det 12 barn närvarande, alla under 5 år..
Kinuskikakan var helt fenomenal! Hoppas receptet inte är hemligt, för jag vill såå ha en till munsbit av läckerheten. 
Leksakerna var framme och jag hittade en gammal favorit som jag också diggade..
Pappa Lari var också rysligt entusiastisk över tanken att om några år ordna barnkalas åt dussintal småbarn.. ;)
Tack J & J för de goda kakorna och fina festen! Idag skall vi fortsätta fira Lari, men tyvärr inte med lika god tårta..

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Tack själva - gästerna gör ju festen:)! Receptet på kakan kan du nog få, den ha funnits med från min barndom. Finns ingen bättre kinuski enligt mig:). Hoppas ni hade det bra i dag på Laris Dag!

2011-04-04 @ 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0