Bilder..

Roligt då man hittar lite nya bilder från föräldrarnas dator. Här bjuds på minnen från vinter / våren..

Tänk vad hon hunnit växa på åtta veckor (De där sockorna är precis passliga idag, inte ett uns för stora..)

Pappas flicka redan då

Mommo är en given favorit

"Iiik" - kanske hon såg ett spöke?

Bättre flicka kunde jag inte fått..

Naistenmies..Lari ligger högt i rang hos min brorsdotter..

Faijan, som idag åkte till Norge för 4 dagars hockeycoaching. Gräsänka vol. 1321..ish.. :)

Isabella 6 veckor..

"Vad sysslar ni riktigt med mamma och mommo? " Isabella och bekymmersrynkan.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ojj vad du å din mamma liknar varandra!! :) Isabella e nog så söt så söt!

2011-04-14 @ 16:00:18
Postat av: M&M

Jag diggar starkt Isabellas min!!:)

2011-04-14 @ 16:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0