Wanted

Efter igen en ratt dromfylld och orolig natt kanns mina ogon tunga och trots spegeln sager jag inte ser alltfor javlig ut kanner jag mig det motsatta. Saknaden over att sova pa mage ar extra stor sadana har dagar.

Jag ar ingen prinsessa pa arten, men visst sjutton skulle en sanhar dyna sitta perfekt:

"Gravidkudden är en specialkudde som är ett perfekt stöd på natten och/eller när du vill vila.
Den rörliga fyllningen gör den lätt att forma efter eget behov. Yttertyget är avtagbart med dragkedja och innerkudden är fylld med styrolitkulor"


Undrar om det finns liknande har i Kanada..det har ar ju forstas fran Sverige som jag fann denna. De skickar fraktfritt till Sverige och Norge. Saklart Finland har lamnats utanfor, igen :)

Dynan skulle kanske fa mig att kanna mig mindre klumpig. Det ar ju fasiken ett hellskotta att man maste sitta ner nufortiden for att fa pa sig skorna. Man lar sig uppskatta sina formagor forst nar de ar begransade.

Nu har jag gnallt fardigt for idag...eller asch, who am I kidding? Jag ar gravid och mitt humor kan vara lika omvaxlande som Tiger Woods ar med sina kvinnor. Det kan byta fran dag till dag, fran timme till timme..

Iallafall kan ingen pasta jag ar trakig! :)

Kommentarer
Postat av: Bea

vad tycker du om mina bilder i SLitz :D ?

2010-09-22 @ 17:38:47
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0