High heels - nej tack!

Aah, jag ar helt slutkord! Inte sa mycket pa grund av ungarna (fast visst ar det ovant till en borjan efter 12 veckors semester..) utan av mina forbaskade SKOR!

Varfor tankte jag att vara lite finare och satta hoga skor? Speciellt da jag marker att det borjar dra i benen, har tydligen en tendens till sendrag har jumer magen blir storre. Dumt huvud far kroppen lida, I know!

Eller som min mamma sa nar jag var liten och borstade haret (vilket jag tyckte gjorde ont): "Vill man vara fin far man lida pin"

Kommentarer
Postat av: Tiia E

Det här kommer jag ihåg att din mor sagt!

2010-09-02 @ 17:32:45
Postat av: Josephine

Haha, aj du ocksa :) Uttrycket spokar hos oss alla..

2010-09-02 @ 18:26:01
URL: http://mumintrolletjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0