Hej från Josephine

Tänkte jag måste passa på att lägga upp ett foto här nu när man har rent hår och noppade ögonbryn, alltså man ser någorlunda hyfsad och ren ut. Senaste gångerna har jag ju mest varit sjuk och känt så därefter. Om mitt hår ser smått risigt och torrt ut kan det bero på att det är det. Förutom att naturlockarna gör håret torrt så kanske jag måste gå till frisören. Senast jag hälsade på där var i januari 2009. :)
Nu skall jag öva på min franska. Skall ha kör idag och tänkte ta några franska sånger. Shall be interesting. 
P.S Ännu några dagar till i lägenheten utan internet. Sen blir det flytt, IGEN men ett fungerande nät. Det här blir cirka 6:e gången jag flyttar omkring detta år. Någon som kan slå det? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0