Enkla sälj-metoder

Idag är mitt humör lika dystert och skit som vädret där ute, var regnet bara smattrar ner. Sovit 4h och är allmänt störd hur skit människors engelska är här. Knappt så man får en kaffe beställt på morgonen. Fattar inte. Därför är det bäst jag bara bjuder på lite bilder ut matbutiken, istället för att dela med mig av mitt "goda" humör. 
Vad sägs om lite Shrek pasta? Eller kanske Disney för småtjejerna?
Om inte Shrek eller Disney tilltalar finns det alltid Spiderman, Pingvinerna från Madagarskar, Hello Kitty eller Scooby Doo to the resque..
Gud var nordamerikaner är enkla att lura med lite varumärken...totalt crap mat jag knappt skulle ge till min hund, om jag ägde någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0