Det blir en...

Hello! Arret! Stop! Look here! 

Jaa, jaa, såklart ni också skall få veta vad det är som växer i min masu.
Det blir en liten FLICKA! Allt var bra med henne och jag har efter en stunds omtanke bestämt mig för att dela med av bilden jag fick med mig från läkaren. Det är i 3D och jag är fortfarande helt chockad hur bra man kan se det lilla livet. Min mamma tyckte man nu kunde vara lite privat med vad man lägger ut på nätet, men det är ju inte som om det är ett naken foto. Och dessutom visar jag ändå åt vem som helst som vill se, och eftersom mina vänner är på andra sidan atlanten är detta väl det snabbaste / enda sättet att visa er lilla tösen. 
Here you go, lilla fröken Joutsenlahti (Frimodig?) :) 
Kan ni tänka er? Hon ser ju ut som en liten söt mini-människa inuti min mage. Helt absurt! Tänk allt vad man kan se med dagens teknologi. Dock är hon så liten så hon skulle rymas i min handflata, och utanför trygga livmodern skulle hon ännu inte överleva. Därför hoppas vi hon får växa ännu många veckor och bli stark och stor flicka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad roligt med en flicka: )

2010-09-27 @ 20:51:40
Postat av: Camilla

Åååh! Vad roligt :)

2010-09-28 @ 10:35:55
URL: http://chniil.blogspot.com
Postat av: Johanna

Voi sötis lilla!!

2010-09-28 @ 18:49:00
Postat av: Andrea

Såå sööt :)

2010-09-28 @ 19:33:31
Postat av: roisk

Jag visste att d sku bli en flicka! Jeejee!

2010-09-29 @ 17:43:53
Postat av: Daniela

Vad spännande! Fantastiskt att man kan se henne så tydligt, verkligen otroligt. Hon ser alldeles perfekt ut :) Grattis.

2010-10-03 @ 13:05:13
URL: http://missminttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0