Frågestund - om någon vågar? :)

Eftersom jag har fantasibrist och är trött tänkte jag ni kunde pigga upp mig med att skriva någon fråga jag kunde sen svara på - och eftersom jag har rejält över 40 läsare per dag, tycker man ju att NÅGON kunde skriva något :) Right? :) Och alla mina vänner som typ vet allt som bör vetas - skriv något kul ändå! Känner att jag behöver lite uppiggning, haft lite tuff dag med min astma etc som aldrig känns så kul :( 
NI FÅR FRÅGA PRECIS VAD NI VILL!! Jag lovar jag svarar på ALLT :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer ni hem från canada?

har du någon ''favoritcanadamat'', alltså något som man inte kan få i finland, typ godis eller något ?

2010-10-23 @ 11:18:16
Postat av: Anna

När har du fått astma? Hur har jag kunnat missa det?

2010-10-23 @ 14:45:33
Postat av: Cata

Hur kommer det sig att du hamnat i Kanada? (Kanske jag borde hitta svaret i gamla inlägg, men latheten tog över :)

2010-10-23 @ 19:40:02
URL: http://chattiz.blogspot.com
Postat av: Anonym

vad tycker du är det roligaste med att bo i canada? :)

2010-10-23 @ 23:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0