Taylor Swift

Gick idag in till Starbucks för att köpa kaffe, men istället såg jag nedanstående CD-skiva som också fick äran att följa med hem: 
Jag brukar inte köpa cd-skivor, men om jag gör undantag vid artister jag verkligen gillar. Förra gången jag köpte cd var några år sedan, det var soundtracket till "Mamma Mia", förstås :) 
Om någon undrar: Nej jag har inte satt fingret in i ett eluttag, det är bara resultatet av naturlockigt hår och vind utomhus. Lovely :) Lilla trollet Josephine (okay, kanske inte såå liten för tillfället..)
Här är hennes nyaste single "Dear John", som handlar om hennes relation till John Meyers. Det slutade rätt illa och han behandlade inte henne så bra, därav har hon här i sången fått lite av hennes "revansch". Nåväl, gillade ju inte John Meyers innan, och sannerligen inte efter detta. Lyssna på låten och avgör själv. Jag har stor respekt till henne, eftersom hon skriver sångerna själva, är ynka 22 år och skriver oftast om personliga upplevelser. Då har ju orden faktiskt en innebörd..

Kommentarer
Postat av: MANDYS-GRAVID BF 24/2

vad kul =) ja tiden går ju snabbt men ändå sakta =)

2010-10-29 @ 07:03:39
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: Annika

Fast det verkar nog som att John Mayer spelar gitarr och sjunger på den där låten. På nåt vis är jag lite skeptisk över att det handlar om honom... :)

2010-10-29 @ 16:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0