Starbucks

Jag har funnit ett nytt, stort glädjeämne i mitt liv för tillfället: Vi bor bara 500m från en mysig liten Starbucks! Då det blir kallt ute skall jag sitta vid den konstgjorda "takkan" (vad i hellsike är det på svenska - spis låter väl inte rätt?) med Adam* i min famn och en varm kakao i min högra hand och blogga. Perfekt helt enkelt. Vi tog en smygstart redan igår, såhär prima var det: 
Kakao med grädde och chokladsås strött därpå. Det är konstigt hur lätt man kan bli på gott humör!
* Adam är alltså min vita (eller nuförtiden smått gråa) MacBook dator, döpt efter Adam Brody. Ni behöver alltså inte vara oroliga jag bytt ut Lari mot någon rik, attraktiv kanadensare :)
Lari, still my one and only :) Adam må lukta och gnälla mindre, men han kan inte dra några roliga skämt eller krama om mig då jag är trött eller ledsen. Okay, nog med smörandet..lite måste man emellan dra poängen hemåt också ;)

Kommentarer
Postat av: heidi

VA? har dom inga ordentliga muggar då ni använder pappmuggar inne på starbucks...ajaja, ISbjörnarna dör...

2010-10-06 @ 15:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0