Skandinavisk hockeyturnering

Förra veckan hade Lari en skandinavisk hockeyturnering i skolan. Lite måste man ju ändå lära barnen om Norden..nu kanske de lärt sig lite om skandinaviska länder (iallafall flaggor och var länderna finns). GO NORDEN!! (jaa jaa, jag VET det är skillnad mellan skandinavien och norden...men you get the point:) )
GO FINLAND!!!!!!
Nu borde jag väl också informera vem vann etc. men måste tyvärr erkänna jag är en dålig flickvän nu då jag inte haft koll på Laris turneringsresultat eller hur det gått..aijabaija..*smisk på rumpan*. Lovar jag skall bli bättre på den fronten :) 
Här är iallafall två glada grabbar som verkar representera Sverige..kanske vinsten gick till vår långvariga, bittra fiende? Nej, slutspekulerat..antagligen vann ändå Danmark som säkert aldrig vunnit en match emot Finland i riktiga spel (*håller tummarna och hoppas det stämmer, så jag inte behöver få en massa korrigeringar igen..*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0