Halloween

Idag firas det Halloween i skolan och hela veckoslutet kommer jag säkerligen att se en massa häxor, pumpor och andra förskräckligheter. Själv har jag också köpt en utrustning, men eftersom jag ännu är i det skede där jag vill se vacker ut innan magen exploderar köpte jag en "romersk gudinna"-outfit. Jag tyckte att bilden på paketet såg vackert ut: 
Däremot räknade jag inte med att det vita skynket var rätt genomskinligt. Tur att jag hade med mig en lång vit top. Verkligheten blev och se ut såhär: 
Inte alltid som på bilden. För det första är det lila och vitt i min utrustning, inte svart och vitt som på bilden. Dessutom var det nippa nappa jag kom in i dräkten, först kom boobsen och gjorde det svårt, och efter det magen. Men jag lyckades! P.S nu vill jag absolut inte skryta med storleken på brösten, men de 6 kilo jag har gått upp i vikt kommer ju inte allt på magen, utan även rumpa, lår och tuttar. Hoppas "bullen" är snabb på att suga bort allt extra under amningen :) Man kan ju alltid leva i hoppet
Men i jämförelse med det här monstret är jag nog en riktig skönhet idag :) 

Kommentarer
Postat av: Andie

Oj så du är söt på bilden med klänningen :) Många kramar! :) Ha en skön lördag :)

2010-10-30 @ 16:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0