Breakfast at Starbucks

Förut var det Breakfast at Tiffany's, nu på modernare tider heter det Starbucks. Eftersom morgonmålet här hemma tycks ha tagit slut har jag en ypperlig orsak att vandra till Starbucks på morgonmål. Idag har jag en ledig dag som skall spenderas med att packa inför NY och städa lägenheten, då vi får långaväga gäst från Finland - Lotta kommer! :) 
Hot choholate and bagel, njam!
Det här påträffade jag påvägen till Starbucks. Lite mer Halloween. Mitt i en liten park. Tänk så de satsar! Men vet ni vem som nog är gladast över denna kreation? Jo...
..den lilla krabaten där i mitten. Ekorren. Den såg nöjd ut med sina vänner då de plötsligt hade mycket att knaga på. Men jag tippar ändå på att de efter Halloween inte vill se eller höra om en pumpa.
Jag tycker att Halloween kan vara lite skrämmande. Titta bara på katten: Den ser ut att ha värsta rabies och ögonen besatta av djävulen. Jag får nog ladda upp och förbereda mig för Halloween genom att se på skräckfilmer, så jag inte sen blir så lättskrämd av barn som skräms i sina monster-dräkter. I'm a pussy, I know! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0