Shopping

Eftersom vi använder våra mobiler med Lari att ta bilder får ni ta del av mina alster, eftersom jag måste flytta över Laris bilder senare. Därav får ni vänta på det kulturella sidan av vår weekend-trip :) 
Vi gick in i ett varuhus, á la Stockmann. Men betydligt dyrare om vi säger så..Det fanns väskor i mängder - Gucci, Burberry, Louis Vuitton, Burberry, Prada etc etc..det höll på i oändligheter. Platsen bara skrek pengar. Men man kan ju alltid drömma :) Men det märktes det var fancypants-ställe, de titta lite misstänksamt då jag tog bilder..
...speciellt då jag börjar fotografera väggarna. En expedit sade åt mig därefter "The gloves can be bought on the second floor". Jag tackade för infon och gick småleende framifrån. Lari såg främst ut att vilja sjunka genom golvet. Hah! Det är roligt att leka turist, med Finland rock på sig kommer man lättare undan med sådana här "turistbeteenden". Det blev ett snabbt besök in och ut ur butiken..skulle jag gå dit pånytt skulle jag vara tvungen att ta på mig det finaste jag äger, så man inte skulle få så konstiga blickar :)
Tänkte även gå in och titta på lite Banana Republic kläder, men jag lät bli då jag såg "petites" texten. För who would I be kidding? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0