På inköpslistan

I 2,5 år har Adam varit mig trogen och snäll. Nu börjar han dock bli alltmer långsam och bråkig. Han tycker bland annat det är jätteroligt att stänga av hela internet då man gör blogginlägg. Jag skrattar inte lika högt då allt jag gjort i cirka 10-20 minuter försvinner ut i tomma intet. Därför har jag börjat snegla på bättre alternativ - och har funnit detta: 
MacBook Air. Mindre, lättare och svart keyboard. Visserligen börjar Adams knappar vara mörka de mer, men av helt annan orsak..Allt good things must come to an end är det någon artist som sjunger, så även med mig och Adam. Jag har varit väldigt nöjd med Apple, och vill inte byta ifrån det. Har ni erfarenhet av MacBook Air? Åsikter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0