Ohälsosamma Nordamerika?

Igår var vi ute och äta. Var tvungen att ta bildbevis på hur våra matvanor ibland ser ut här. Med andra ord hur jag faktiskt försöker vara hälsosam då och då. Faktum är ju att utbudet på ohälsosam och flottig mat är betydligt större här, man kan äta nyttigt men det krävs lite mer "jobb" med det här än hemma. Kan ju erkänna jag gått 7kg upp i vikt, men jag vågar påstå att 90 procent av det beror på helt andra orsaker :) Däremot skulle jag ge nobelpris åt den som uppfann något som smakade exakt som majonnäs men var nyttigt, eller hur?

Jag åt supergod wok med sötsur höna och grönsaker...Lari åt..jaa..ni ser ju själva :)

Kommentarer
Postat av: stephane lague

Another great picture of your life in Canada.....

2010-11-08 @ 03:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0