Memories

Blev inspirerad då jag kollade i andra bloggar att göra ett inlägg med gamla bilder, kanske främst för mig själv, för när allt kommer omkring är ju detta lite av min "dagbok" som jag delar med er :) Här är några kära bilder för mig, från de senaste två åren
Alla mina kära Åbo-flickor samlade. Detta var Annikas födelsedagsfest några år sedan. Nu har alla av oss flyttat ifrån Åbo och håller till i Helsingfors, Esbo, Kyrkslätt, Skottland, Österrike och Canada. Vem hade trott det? :) 
Åbo. Kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, här spenderade jag 5 år med många roliga händelser. Bilden tagen sommaren 2009. Ibland har man faktiskt otrooolig lust på ett glas champagne/drink..det har ändå gått rätt lätt att vara alkoholfri dessa månader men ack så jag väntar på att få skåla med äkta vara. Nu låter jag som värsta alkisen, hah, men jag tror ni förstår. Det kommer säkert att räcka med ett glas, eftersom jag annars också inte behöver mycket för att det skall kännas. 
Min 25-årsdag firades i Spanien juni 2009. En toppenresa med allt man önskade!
The best :) Liten återförening med de bästa från högstadiet. Vi träffas inte så ofta men då vi gör det, har vi väldigt roligt tillsammans!
Anna och Lotta, mina två äldsta bästa vänner. Tur att jag har er! :) Bilden taget ett år sen. Tänk vad livet är märkligt, vem hade trott att jag ett år senare skall bli mamma..tänk på det då livet verkar tungt, man vet aldrig vad som väntar bakom hörnet :) 
I februari 2010 åkte jag med mamma till München för att kolla på RedBull Crashed Ice tävlingarna. Där hittade jag den här snygga hunken ;) Väldigt spännande tävling, och i år måste jag vara nervös under 4 tävlingar, då han åker ner i galna banor..kan bli tufft för en höggravid och hormonfylld kvinna ;)
I sina dagar brukade jag även ta "dagens outfit" bilder. Skulle vara helt skoj att göra, men i dagsläget är mitt klädutbud rätt litet så det blir inte så stor variation :) Men kanske jag lägger upp något sådant då och då..bra sätt att se till man inte går omkring i myskläder hela tiden..

Kommentarer
Postat av: Jaakko

Bra bild av gänget. Vår gode vän salmare slapp också på bilden.

2010-11-10 @ 16:02:27
Postat av: Anonym

Hur länge har alltså du och Lari varit tillsammans?

2010-11-10 @ 16:10:12
Postat av: Josephine

Svar till anonym:

Bra fråga :) Det började som vänskap som sen blev något mer..om jag nu säger närmare 1,5 år borde det inte slå så fel :)

2010-11-10 @ 16:21:12
URL: http://mumintrolletjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0