Frågestunden

Nope, det är inte frågan om någon makeover, men den här bilden är bättre än det som mötte mig i spegeln en stund sen :) Dessutom är det något litet annorlunda med mig på bilden - kan ni gissa vad? :) (bilden tagen knappa två år sedan)
Glömde svara på mina hujsiga två frågor jag fick under frågestunden, vilket jag gör nu: 
Någon undrade över min och Laris planer vid förlossningstiderna. Istället för att igen skriva samma, kan svaret hittar under oktober månad från förra frågestunden. Och förstås kommer jag att fortsätta blogga efter jag är tillbaka i Finland! Kanske något mer tyngdpunkt på barnkläder och allt som hör till i en ängslig, nervös och blivande mammas tankar :) Men jag loooovar, jag skall inte bli sådär hiskeligt tråkig för det :) Mammor kan också vara coola, eller hur?
Har ni något på hjärtat? FRÅGA PÅ! Här har man långt över 40-50 läsare/dag och de flesta är blygare än Blyger :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fin blogg du har !

Allt bra med dig? :)

2010-11-08 @ 16:30:13
URL: http://angelofmyheart.blogg.se/
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! Vinnaren utses snart :)

2010-11-08 @ 16:44:55
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0