Busted!

Här har vi beviset - män kan också vara ytliga :) Min kära sambo som fick för sig att sheva benen. Plötsligt känner jag mig som mannen i förhållandet som har nu längre hår än Lari. Jag skyller på att det är jobbigt att böja ner sig med magen i vägen. Nåväl, nu vet jag iallafall en bra praktikant som kan få uppgiften att hålla reda på min hårväxt också, som bor under samma tak :)
p.s Lari sade att jag MÅSTE tillägga att han gör det för att hår och idrott inte går hand i hand. Han svettas så mycket stackarn då han idrottar. Sådär, nu fick jag tillåtelse att hålla bilden på bloggen. Vitsit jag är nog en bra flickvän.. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man you're a Gay......

2010-11-06 @ 06:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0