Bieber Fever..what?

Igår uppträdde denna kille här i Montreal: 

Justin Bieber. På tv:n såg man galna skrikande fans som säkert skulle offra sin mamma för att få röra Justin. I ärlighetens namn, jag förstår inte?! Jag har lyssnat på låtarna och kollat på killen..han är en wannabe-hundvalp som inte ens har bra låtar. Hamnar jag höra på "Baby, Baby, Baby Ooooh..." ännu en gång får jag spader. Finns det någon som kan förklara detta? Någon som gillar Justin? (Undrar hur det blir med hans karriär då målbrottet slår till ordentligt...)
Backstreet Boys gällde då jag var tonåring ;) 

Kommentarer
Postat av: stéphane Laguë

His video clip of Baby was seen 392,000,000 time on Youtube and, as of today, it's still the most watched video on Youtube of all time.



In fact, i do agree that's it's bad stuff and i still don't understand why all the kids around the world are in love with him.



We're probably to old Josephine to understand....



Enjoy your flight back in Finland and take care of you....I'll take care of Lari hahahahahaha

2010-11-23 @ 23:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0