Äntligen!

Tack för råden, det blev de mer klassiska UGG:sen, men med lite annorlunda design. Har idag varit på junior-hockey och sedan shoppat skorna samt gått omkring i Ottawa på lite sightseeing. Nu är jag helt slut och tänker kasta mig på sängen, med skorna upp i vädret och ta hand om min ischias som lite börjat störa då man går flera timmar. Det är rätt frustrerande att märka hur mobiliteten blir sämre ju mer magen växer. Lillis tröstar dock mig i sådana stunder, med lite sparkar som påminnelse varför man går igenom såna där små krämpor alltid då och då :) 
Köpte ett par i size 7, alltså storlel 38. Känner mig så "liten" igen, senaste gång jag hade så små skor var i lågstadiet. Men skall ni köpa UGG t.ex. genom nätet skall man ju beställa en storlek mindre än man annars har. Varma & sköna som attan är de iallafall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh nu e ja avundsjuk ... :)

2010-11-13 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0