Navigator-mästaren

Jag borde titulera mig Josephine aka. GPS. Oj så man får agera kartläsare här i Montreal. Det märks nog att det bor 1,6 miljoner här i downtown, men det är dock ändå inte för mycket. Det enda som kan vara smått irriterande är trafiken vissa tider av dygnet. Man brukar säga att Montreal är "mini-New York"..väntar på att få åka dit i höst! Skall bli kul, då får jag klä på mig min vita dress a lá Carrie och ströva omkring i högklackat. Men då jag tänker efter kanske det inte är så glamouröst att hoppa omkring och se ut som en flodhäst med sin mage :) 
Här är en av de många sidor man får navigera ifrån. 
Igår satte vi 20 minuter i trafiken..
..då är det bra med gott iskaffe..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan!



Jag tycker vädret låter alldeles UTMÄRKT, se till att det är så också när jag kommer. När vill ni ha mig dit borde väl börja boka flyg snart....



Ha de bra

2010-09-01 @ 17:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0