Lite citybilder

Har ar lite citybilder, dock skall ni inte ha for hoga forvantningar, det ar taget i farten med min mobil :)

Montreal ar omringad av vatten, sa man maste aka med broar over. I bakgrunden ser ni Montreal skymta. Det ar INTE roligt att vara har rusningstid kan jag saga..

Bron ar inte sa lang som det verkar, kanske nan kilometer eller sa

Lite bilder ur bilen..har bor over maaanga manniskor

Vi âker i familjens trevliga Mazda, eller rattare sagt ar det Lari som kor..jag vagar inte annu, maste lara mig narmare om trafiken..de kor ratt bra overhastighet har

Igar regnade det lite, skont!

Har kommer vi in till staden och man borjar se en hel del skyskrapor

Man skulle ju nastan tro man ar i Finland om man tittar pa skylten ovan, men ni som kan franska vet ju vad det betyder :)

Sadana har byggnader ar jag ovan med..storstadsanda..

Har satte vi och koade helt i onodan da vi sen anda inte hade tillrackliga papper for sjukkortet. Ni skall horni inte klaga pa koerna i Finland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0