Gourmet - får mig att le

Har kommit på ett stort plus med att åka utomlands:

Vi blir bjudna både till höger och vänster på goda restaurangbesök som avskedsgåva. Min mage tackar och tar emot. Snart vet jag inte om det är graviditeten eller hull som jag lagt på mig, för plötsligt har min platta mage (jag låtsas iallafall jag haft en sådan..) försvunnit och istället har det kommit fram en liten kula.

Måste väl småningom börja ta foton och bli sådär löjligt mamsig och sätta upp bilder hit så ni sen får se hur jag närmar explosionsgränsen. Nu måste man väl börja surfa och ta reda på hur man undviker/underlättar graviditetsärren som säkert lurar bakom hörnet.

Nej nu skall jag och sova, mätt som en plätt!

Kommentarer
Postat av: Danne

Självklart måste du ta bilder på den växande magen med den växande bebisen! Det är precis sådant vi nyfikna typer vill se :) Jag i alla fall :D

2010-08-22 @ 21:16:50
URL: http://missminttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0