Gooood Morgon!

Jag måste erkänna en sak:

Det är så hiskeligt skönt med lite smått kyliga morgnar. Jag fick helt tillräckligt med värme under sommaren, nu tar jag gärna emot lite kyla. Det har äntligen varit sådana sommardagar som jag är van med i Finland.
Jag är nog rätt konservativ egentligen, och tycker inte om stora förändringar..aaaallt borde vara som det alltid varit.

Männen skall jobba ute på gården och kvinnan stå framför spisen.

HA! Nu fick jag er allt, vem av er tänkte ge mig en ordentlig debatt angående detta?

Det var ju ett skämt..jag menade det ju inte (bara till 10%.. ;) )

Konstaterat: Jag skall inte skriva inlägg direkt då jag stigit upp ur sängen. Det blir bara helt galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0