Go'natt och Go'morron!

Nu säger jag tack och hej för idag, skall gå och sova. För mig är det sovdags (23.30 är tiden här) medan hemma börjar solen gå upp (6.30)
Vi hörs senare igen, då skall jag visa lite bilder och förklara endel kultur- och prisskillnader. Ah, det finns så mycket som dyker upp hela tiden, som skiljer sig från Finland både på gott och ont. 
Jag med min tranbärssaft..ölen tillhör Lari, en lokal öl som lär vara väldigt god. Vi lyssnade på kvällen på god musik, sjöng lite grann och såg på då barnen höll musikshow åt oss (5 barn i båda familjerna totalt, 5-10 år gamla)

Kommentarer
Postat av: ASIAT

sv: haha okej, lycka till då!

2010-08-29 @ 11:09:19
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0