Galopperande hästar

Idag hörde jag äntligen små hjärtljud <3
Där inne i magen finns något som låter som galopperande hästar..visst är det konstigt?
Av den lilla krabaten på 7-8 cm skall om cirka 6 månader bli en liten baby. Ofattbart.

Jag hann dock inte höra dem så länge, förrän krabaten sparka till så att det gjorde ont i mina högtalare. Den hör ju ljudvågorna på 3 megahertz och tyckte nog inte om det alls. Jag förstår varför.

Skall försöka låta bli att babbla en massa babytjafs, så det inte blir tjatigt, men det var så hiskeligt spännande känsla idag!

Nu tycker jag också att ni läsare/vänner är rätt tråkiga då ni inte ALLS vill kommentera, skriv nu någon kommentar, ni kan göra det också trots ni inte har en blogg :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med bebisens hjärtljud, kan tänka mej att känslan är mäktig.



Nu undrar jag en sådan sak: Vad skall ni egentligen göra i Kanada? Och hur kom ni på det?

2010-08-22 @ 16:50:46
Postat av: Danne

Kan bara tänka mig vilken fin känsla det måste vara att höra bebisen hjärtslag. Det växer en ny, liten människa inuti dig, helt fantastiskt!



Visst är det tråkigt att folk inte kommenterar?!

2010-08-22 @ 21:15:13
URL: http://missminttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0