Byrakrati, stort suck IGEN!

Vi akte in till Montreal city for att fixa vara s.k "kela kort". Dar fick vi sedan sitta och koa en god stund igen innan det var var tur. Da vi kom fram till luckan meddelade man att vi inte var berattigade till den da vi hade "oppna arbetslov" (alltsa sana som inte kraver jobb for att komma hit). Det var val trevligt, da ingen brytt sig om att beratta det tidigare..Blah! Dit for nagra timmar av dagen helt i spillo..typiskt :)

Som tur var hade vi en trevlig gubbe som betjana oss, som anda gav lite nyttiga tips infor var vistelse har.

Skall ladda upp lite bilder senare som jag tog i stan, ar nu pa skolans dator som saknar prickarna sa det gar inte att fixa har!


Kommentarer
Postat av: Ania

AHH!!! som jag väntat på dig!!! Hur mår du? Bra ser jag på andra sidan:) och du väntar mirakel i magen ser jag:) GRATTIS!!! Hur länge ska du vara där?

Ja du ska få se den igen:)



kramar!!!

2010-08-26 @ 21:12:08
URL: http://aniahellbom.blogg.se/
Postat av: ASIAT

hejhej, vad gör du då? :)

kraam

2010-08-26 @ 21:58:36
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0