OMG!

Nu börjar jag officiellt bli nervös. Tidskörningar idag, imorgon officiella tävlingarna. Jag kommer att vara trött morsa på sö-morgon då jag måste vaka och kolla racet mellan 02-03 på lö-sö natt. Med tanke på höga pulsen efter tävlingen tar det nog ett tag att somna..Vi håller tummarna att det går bra!
Dessa klipp är från amerikanernas uttagningar. Flesta av dem amatörer som första gången åker på dylik bana. Därav kommer det att gå snabbare och bättre (+farligare) då det är dags för att de internationella åkarna att äntra banan. Huhhu..

Kommentarer
Postat av: Lottas-lantliv

Oj vad spännande. Jag är sjuk och ligger hemma, var kan man kolla hur tävlingen går??Hälsa bellis.

2012-01-14 @ 12:43:06
Postat av: Sarah

Fin blogg, titta gärna in på min och lämna en kommentar :)

2012-01-14 @ 17:22:40
URL: http://perfectlyunbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0