Too tired..

Skulle gärna skriva något roligt och smart hit men är för trött till det. Men inte pga. sömnbrist, jestas - fick ju sova 8h, lillfröken drog 14h förra natten..men däremot har vi varit på babysim (tänk dig fiilisen efter simhall + därtill lyfta upp och ner 8kg samt kläder på/av) och på eftermiddagen fick jag fnatt och sprang i 1h 25 minuter. Jag tror jag kalkylera totala sträckan till cirka 11 km. Vem behöver Midnight Run när man kan ha egen "Skärgårds-run"?
Pust. Nu sover tjejen och vi åt just pizza med ägg-botten. Vi har hälsosamma veckor på G med sambon, med minskat (men inte borttaget) kolhydratsintag. För oss är skräpmat bannlyst och inte en droppe alkohol på  6 veckor (nu har vi ju hållit på med detta redan i några veckor..). Alltså inget glas vin till maten på veckosluten eller hamburgare/pizza på kvällen. Måste erkänna man blivit allt mer medveten vad man sätter i sig för onödiga tillsatser de senaste åren - och jag blir bara mer negativt inställd till allt "light" och energidrycker. Bajs Bajs säger jag till det. Nu är det bäst jag lägger stopp på skrivandet, för snart orkar ni inte läsa och höra på min "moralpredikan" längre. Själv undrar jag "vad är nu detta" - skrev inte jag just att jag var för trött för att skriva? Hmm..vi skyller på länken! Man blir riktigt snurrig och tycks inte veta ut eller in. Nu slänger jag upp fötterna på soffan och njuter av resterande kvällen. Allt gott!
Isabella..
och hennes mamma 27 år sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0