Läslus

Roligt att gå igenom gamla minneslådor. Jag kom över denna fina medalj som är ett bevis på att jag var en hiskelig läslus på lågstadiet. I och för sig minns jag att jag läste bok efter bok, det var bättre än någon film överhuvudtaget
Bra att jag hann läsa då, för dessa dagar hinner jag nog inte ens öppna en bok som inte skulle ha med jobb att göra. Och om jag skulle få tid, ja då somnar jag nog rätt snabbt. Nästan lika effektivt som att korsorda..
2539 sidor på en månad..hmm, alltså med andra ord cirka 85 sidor/dag. Om jag minns rätt bruka jag läsa undan en Kitty-bok på 1-2 dagar. Ah, härliga minnen...I LOVE BOOKS (en bra bok vinner fortfarande över filmer..)

Kommentarer
Postat av: Ankan

Oj, Kitty-böckerna, jag måst ta och gräva fram några. Sån underbar nostalgi-känsla! :) Och hon var ju bäst på allt!

2011-11-15 @ 14:07:37
Postat av: Josephine

Javisst är det nostalgiskt! O de va ju så hiskeligt spännande :)

2011-11-15 @ 14:13:07
URL: http://mumintrolletjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0