Tuliaisia 'a la Moscow

Moskva var ingen hit för Lari. Sista platsen i världen han ungefär återvänder till. Allt hade gått fel, organisationen hade inte fungerat, maten var dålig och kommunicerandet var trögt pga. bristfällig engelska (och så hade han ju saknat liite grann Isabella också..). Finska landslaget lyckades bra med placeringarna 1, 5, 9 och 33 men jag tror de knappast önskar det ordnas där nästa år igen..Röda torget såg iallafall vackert ut, men bäst tyckte jag det ändå var när han kom hem och hämtade med sig lite saker åt oss :) 
Mamma fick 3 liter Smirnoff - så nu kan hon sedan slå till med Smirnoff-fest..pappa fick en lite mindre sambucca. Jag tror Lari försöker vinna "årets svärson"-priset. Han är helt klart på rätt väg.
Hans prinsessor fick dela på Askungen-Smarties ;) Isabella får ta hand om Askungen, jag sköter resten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0