Jorv från en gravid kvinnas synvinkel


Man kan ju inte säga vyn från där man ligger är alltför spännande. Där uppe ser ni lampan som sen behövs då det skall kollas närmare där nertills..

Det är inte min puls, utan tjejens. Babyns hjärtljud rör sig alltmellan 140-170. Den där gröna anger mina sammandragningar. Då de ligger på 10 ish känns de inte, men siffran kom nog upp till 50 där jag låg, som redan började kännas. Dock lär de ligga omkring 150 sen när det är riktigt ordentliga sammandragningar. Sitä odotellen..

Lite blodtrycksmätare och ultraljudsmaskiner. Jag hamnade också ge kissprov i världens minsta och trångaste toalett - iallafall då man har en jättemage i vägen..

Peräruiskepussit låter inte så lockande..och kiwikupit har jag inte en aning om vad det handlar om. Kanske lika bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0