Tusan pinnar..

Argh..skrev ett långt inlägg om dopet och så försvann allt då datorn strulade. Morr. Nu tänker jag gå och sova och återkomma imorgon, för jag är sur på Adam (min dator, red. anm). Igår satte jag också två timmar innan sovdags och pynjade på Isabellas dops programblad så idag lockar sängen. 
p.s Isabella sov förra natten mellan 22-06. Jag tackar och bugar. Såhär lyxigt är det ju inte varje natt (bara nästan) men en sovnatt alltid då och då är skönt. Hmm...skryter jag för mycket??

Kommentarer
Postat av: Lottis

Jag kom int ihåg att du sjunger sådär bra.Du får sjunga på mitt bröllop:) Sätt int ut nå rött foto på mig,guud så hett ja fick:) Hälsa bellis.

2011-04-26 @ 07:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0