Frågestund - och hjälp åt blivande mamman :)

I ärlighetens namn är jag rätt nere och having the bluuuuues, och skulle verkligen behöva uppeppning och lite kommentarer av er mina kära läsare och vänner. Det är plötsligt så mycket som händer och tankar som malar i huvudet. Jag vet ni kommer säga att jag skall vara glad över babyn i magen och tro mig DET ÄR JAG! Hon ger mig ett leende på läpparna alltid då hon sparkar och säger hej till mamma..men det är inga lätta saker och även små yttre omständigheter kan få mig att brista i gråt. Usch vad det låter patetiskt då jag skriver ner det :) Nåväl men summa sumarum - fråga vad ni vill, fast många frågor..bara något som får mig sysselsatt! Vet ni, jag har varit här i Kanada redan i 10 veckor, säga vad sägas vill, men nog går tiden ändå rätt fort!

Kommentarer
Postat av: Annika

Känner igen mig till 100 %. Man måste bara försöka tänka att en del beror på de förbaskade graviditetshormonerna, plus att man står inför en helt ny livssituation inom en snar framtid, inte konstigt att man ibland får lite kris :) Uppmuntrande kram. H/en som vet hur det känns

2010-11-03 @ 15:31:39
URL: http://runforestrun.ratata.fi
Postat av: Anonym

hur e de? kommer Lari med dig till Finland, när du ska föda? eller stannar han i Canada?

2010-11-03 @ 18:08:54
Postat av: Anonym

kommer du att fortsätta blogga när du kommer tillbaka till finland ? :)

2010-11-03 @ 20:31:47
Postat av: Lottis

Allt kommer att gå bra Jossan. Och jag ska stöda dig till tuuusen..Instämmer med Annika att det säkert beror på hormonerna, vet juh inget om såntdär.Saknar dig!Men tänk så snart det är dags att åka hem, jeeee.Då ska vi göra nå roligt! Kraaamis

2010-11-03 @ 21:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0