Christmas - here we go again

De trogna bloggläsarna har säkert lagt märke till att jag är "lite" julgalen, som även nu har julmusik i öronen. Nåväl, men här finns faktiskt redan julgranar och julpyntade skyltfönster! Det gör mig så glad. Dessutom hörde jag att snön börjat komma till Finland, jej. Vad är bättre än en vit jul??

Lari hade lång lunchpaus så vi passade på att äta ute på Casey's (riktigt god matkedja) den soliga dagen till ära. Ingen moralpredikan nu med hur mycket billigare det är med egenlagad mat, tack :) Jag har 12 veckor på mig att kunna äta, gå och komma som jag vill. Det tänker jag utnyttja. Har fått höra att efter babyns ankomst blir det mycket matlagas hemma och inte lika mycket spontana restaurangbesök. På Casey's hade de full julinredning redan - kolla bara : EN JULGRAN!! Wihuuu!
(Laris jacka är nog bra att dölja vilken mage som helst, jag skulle kunna gömma en fullgången baby där under om jag så skulle vilja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0