Helgen del 1

Veckoslutet har löpt på snabbt, som vanligt, men har ändå hunnit en hel del. Bl.a. har jag nu inhandlat från Ikea prylar så lägenheten är nu så gott som 100 % baby-proved (proofed..? öh, english yes yes..)
På fredagen hann jag pröva någon timme hur det är att vara tvåbarnsmamma. Det gick finemang, för ser ni det räckte med lite musik, leksaker och en bok. (Men som sagt - en timme kan ju inte jämföras med "the real deal"..så ingen brådska på den fronten ännu..). Roligt att Isabella också får leka med andra barn, för det uppskattar hon verkligen.
Lilltösen fick sitta och läsa i sängen
Som en liten gnagare bakom galler..
Sen blev det lite sång, "Jag är en fattig bonddräng" står högt uppe på önskelistan. Alltså min önskelista. Och ingen klagar, varken på mitt val eller min sång. Underbar publik.
Under tiden lekte (stöka) vi till det med Aaron..
Sen ville han läsa, eller skall vi säga titta på bilder, från böckerna som famo Heidi snällt sparat och nu gett sina barnbarn. Helt underbara böcker, jag riktigt väntar på att barnen växer och blir såpass stora de förstår och vill höra på berättelserna..
och Isabella fortsatte att tugga på sin bok..
..medan jag och Aaron busade brevid..
"Nää, jag har inte tid för er nu. Ser ni inte jag har fullt upp"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj ni har juh hunnit med mycket på helgen. Det mysigt med julgardiner.Sku själv oxå ha lust att börja pynta. Jag har två bättre sypresser(granar) till er balkong som du sen kan sätta julljus i, när kan jag hämta dom?? Kram åt er alla!

2011-11-06 @ 20:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0