Sepia

Som ni kanske märkt är jag lite förtjust i att fotografera i Sepia-stilen, eller vad man nu kallar det. Kanske måste tillägga här jag inte är någon kamera/fotograferingsexpert, är inte ens en så seriös bloggare ännu att jag skaffat systemkamera. Eller äsch, who am I kidding, nog skulle jag om jag hade lite överlopps pengar. Så i väntan på det..fram tills dess får min Canon Ixus duga.
Här är en bild från Evitskog i förrgår. Månen ser rejält liten ut..mörket kommer så "tidigt" om kvällarna och hösten kryper närmare. Helt skoj på sitt sätt, med fastare rutiner och nya utmaningar. Idag skall jag träffa lite stycke Åbochix igen (låt inte namnet blanda bort er, vi bor alla nu i huvudstadsregionen men studerade i Åbo). Förra gången vi sågs såg det bl.a. ut som såhär:
Annika och Carina. Samt en massa gott på Cantina West (superb restaurang!)
Mums! Nu blev jag så hungrig att jag måste gå och äta morgonmål. Have a nice day! Idag blir det grillning till lunch här på gården, eftersom vi har en utomhusgrill bakom huset..kanske jag måste tillägga att jag skall på zumba idag också, för annars verkar det nog som om jag äter hela tiden. Men vad kan man säga? Jag älskar mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0