Blah!

Idag är lite av en blah dag. Dessutom känner jag mig lite smått ledsen över diverse saker (det är väl vädret..) och önskar världen skulle vara mindre fördömande och ta allt med en liten nypa salt. Jag får väl skylla på hormoner, trots jag varken ammar eller har pms. Men jag är kvinna, det räcker. I am allowed.
Därför smäller jag hit nu en bildkavalkad som gör mig lycklig. Det är mycket roligare att vara glad än sur, så därför tänker jag sluta NU. Imorgon Roxette! Wihuu!
Huh. Det är inte lätt att ta familjeporträtt. Jag tror typ det här är faktiskt en av de första med hela familjen..någon vacker dag drar jag nog hela schacket till en riktig fotograf!

Kommentarer
Postat av: Jaakko

Värför är Lari naken?

2011-07-19 @ 12:40:44
Postat av: Josephine

haha, Jaakko, funny as always ;) For me to know, for you to find out..

2011-07-19 @ 13:53:35
URL: http://mumintrolletjosephine.blogg.se/
Postat av: Jaakko

Jag vet du försöker få mera läsare på bloggen med att visa lite "paljasta pintaa"

2011-07-20 @ 09:43:26
Postat av: Josephine

haha..precis! Men så mycket vill jag inte ha mer läsare att jag själv skulle visa paljasta pintaa..så jag tog Lari istället ;)

2011-07-20 @ 09:44:41
URL: http://mumintrolletjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0