Mannens syn på kvinnan

Fann även några bilder av mig i Laris telefon, vilket ju var roligt. Däremot kan man fråga sig hurudan bild fotografierna ger av mig, eftersom de inte är de vanligaste le-mot-kameran minerna/positionerna man har. Här kommer då Laris bild av mig, eller som han funnit värda att memoreras: 
Sådan mor sådan dotter, eller hur gick det nu.. ?
Latmask med dator i famnen. Här kollar jag på project runway.
sådär oväntader bilder, då man har mat i munnen..
...eller då man sover och snarkar som en mini-gris..
För att han nu skulle ha någon ordentlig bild av mig i sin mobil får jag lov att skicka följande bild åt honom (ifall han nu sku få för sig att visa hur jag ser ut åt någon kompis)
Sådär ja, nu fick jag insatt ett riktigt egofoto. I och för sig taget 6 månader sedan, men det kvittar ju :) 
Kan ju inte bara ha foton av en lat datorberoende tjej som sover hela tiden ;) 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Okej härligt, jo det är bara bra här med! :D

2010-09-13 @ 21:06:21
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Lotte

Hehe, ja jag blev verkligen glad! Det är inte varje måndag man får så fina grejer! ;)

Ja bilpriserna i Finland är så sjukt höga - här i Tyskland är de som tur nog ganska mycket billigare, men inte har jag råd med en TT ändå ;)

2010-09-13 @ 22:00:41
URL: http://chajanol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0