Lari och hans bilar

Nåväl, då man går igenom Laris bilder kan man inte undgå att råka stöta på en del bilar. Här är några utdrag: 
Ser ni polisbilen bakom? Killen i lyxiga bilen hade just fått böter, men han tog emot det med ett leende. Varför? Jo för här kvittar det om man är miljonär eller bor på gatan då det kommer till överhastighetsböter. Det är det samma för alla. För dessa kroisos-typer gör ju knappast 200 dollar någon extra kris i deras plånbok..
Ser ni annars bilarna bakom oss? Att det bildas kö bakom oss då Lari saktar in och tar bild av någon bil är inte ovanligt..undrar vad han skulle göra om jag skulle göra samma då jag såg någon fin klänning i skyltfönstret ;) hihi
Schyssta bilar. Jag vågar inte föreslå märken här nu ifall det går fel, då sku jag nog få minus i boken av Lari, så mycket han undervisar o håller på å förklarar om alla finare bilar han får syn på... ;)
Fast det här vet jag nog är Audi! :D *duktig*. Som ni märker är de flesta rätt snygga o dyra bilar..varför jag blev lite överraskad av att hitta följande bil i hans galleri..
En gammal, skräten SAAB, som jag åkte i på 1980-talet. Häh?? Han måste ha fått solstign..
Jag säger bara en sak: MÄN och deras bilar! 
N.B: Lari ringde och ville förklara sig. Han tog bilden på Saaben bara för att den där modellen lär ha tillverkats i Finland. Han var väl rädd för att hans rykte som bra bilbongare skulle fa åt pipan då jag publicerade bilden :) 

Kommentarer
Postat av: Lotte

Oj Audi TT (den nyaste modellen) är min absoluta drömbil för tillfället! Helt otroligt SNYGG!

2010-09-13 @ 21:48:41
URL: http://chajanol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0