Jurassic Park - en klassiker

Tänkte ni också kunde få ta del av den fenomenala filmen Jurassic Park. Effekterna och skådespeleriet är i världsklass och scenerna ack så realistiska. 
Ha! Hoppas ni förstod ironin. Men filmen är ju egentligen väldigt bra på sitt sätt det måste den ju vara eftersom jag säkert sett den över 50 ggr.. :) I love Stephen Spielberg! Filmen hade premiär 1993..minns ännu det som gårdagen, trots det redan gått 17 år. Herregud nu började jag känna mig gammal..den är ju äldre än eleverna jag skulle undervisa i vanliga fall! 

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥

Just nu är jag i v 19 :)



Det borde gå kolla på hemsidan om H&M finns i Canada :)

2010-09-10 @ 09:27:24
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0