Jag lever!

Jag trodde jag kunde få mig uppkopplad på Wifi i lägenheten vi hyr. Tji fick jag. 
Fredagkväll gick smärtfritt, det kändes till och med skönt utan att ha datorn på hela tiden..
Lördag blev redan svårare, därav åkte vi in till downtown för att gå till ett internetcafé. Köpte kaffe och satte mig ner för att njuta av att vara uppkopplad. Slutresultatet: En frustrerad Josephine som fick gå bort i internetabstinens. Det fungera inte. 
Men jag klarade det! :) Nu är det söndagkväll! Imorgon ännu ledig dag, så det blir mer bloggande på tisdag då vi är tillbaka i skolan. 
Kanske inte borde tillägga att vi faktiskt är hemma hos bekanta, och skall äta grillmat..(smög med datorn så tog tillfället i akt. De tycker jag är lustig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0