Den osminkade sanningen

Hej! Jag har brist på sysselsättning. Ligger hemma och är förkyld och känner mig allmänt ofräsch, med skitigt hår och snorig näsa. Vad kan man i stunder som detta hitta på? Jo att titta på Jurassic Park och ta foton på sig själv i Photobooth. Verkligheten var för grym för att ta bild i färg, därav fick det bli svartvitt i stället. Jag försökte ha "tyck-synd-om-mig" ansikte, men hade lite svårt att hålla mig för skratt. Roligt att man kan skratta åt sig själv också, då man ser så fruktansvärt oattraktiv ut :) 
Såklart måste jag ju dela med mig av bilden åt er också, för att bevisa jag inte är så utseendefixerad. Så varsågod, en ofräsch och förkyld Josephine
Att vara förkyld är precis lika oglamouröst och tråkigt i Kanada som i Finland. Tyvärr. Enda trösten är att jag har bättre tv-kanaler, men dock gillar de tv-reklamer här lika mycket som ekorrar tycker om nötter. 4-5 ggr under en timme..

Kommentarer
Postat av: Danne

Nåh nåh, så oattraktiv tycker jag inte att du e :) Men jag känner igen känslan, att man verkligen känner sig fulast på jorden när man e förkyld. Hoppas att du mår bättre snart!

2010-09-10 @ 09:32:42
URL: http://missminttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0