Nu är det ljus här i vårt hus

Igår köpte jag en lampa. Via internetbutik. Man kan ju fråga sig varför? Jo jag hade ett köpkort som annars hade gått ut om några dagar. Bättre sent än aldrig. Däremot var det svårt val, det fanns lampor i mängder. Efter mycket om och men blev det en kamp mellan dessa två:

Rottinglampa

Eller denna klassiska svarta.

Jag valde, mot min vanliga stil, den andra lampan. Jag tyckte den första såg lite "Ikea-stil" ut. Den andra torde passa bra till vita väggar och bord. Eller sen är jag helt ute och cyklar igen. Det där med design har aldrig varit min grej.

Lari har jag inte ens frågat - han får leva med valet. Sådant som inredning hör väl ändå mer till kvinnans uppgifter, eller sedan skall man nog ha en väldigt metrosexuell man. Var det där nu månntro generalisering? Nåväl, så tycker jag iallafall!

Vilken skulle ni valt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0