Mamma Mu

Igår hade jag riktigt klätt mig enligt jultomte-traditionen. Men istället för tomteluva hade jag diadem med en julnalle på. Iallafall tyckte den 4 månader gamla tjej som var där med sina föräldrar jag var underhållande.

Jag kommer alltså gå med roliga hattar hela våren lång för att underhålla lilla avkomman - jag tror det kan behövas. Att göra grisljud och göra roliga miner kommer man bara så långt med.

Fick höra jag liknade lite en kossa, i positiv bemärkelse. Mamma Mu är ju också snäll och go! Magen har exploderat i storlek på bara en vecka och jag pustar mer för var dag som går. 71 dagar to go..när jag började räkna i dagar. Många dagar, men ändå så lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0